Részletek
A dugattyú anyagaként egy megerősített technopolimert választottak hozzáadott elasztomerrel, nagy mechanikai teljesítménnyel és nagyon alacsony súrlódási tényezővel.
Az állvány MIM (Metal Injection Molding) technológiával készült, mert ez a gyártási eljárás garantálja a tömör megmunkáláséval megegyező méretpontosságot és szilárdságot.
A fogaslécben a második hiányzó fog található, a harmadik pedig már 3 tizedmilliméterrel le van süllyesztve, mert ez a konfiguráció magát a dugattyút a megfelelő kapcsolódási szögre (AOE) teszi alkalmassá, és alkalmassá teszi nagy sebességre.
A befecskendezett fém típusa SAE 4650 + HRC38-42 keményítőkezelés, amely jelenleg a legjobb anyag a piacon az ilyen felhasználáshoz.
A csúszóvezetőket úgy tervezték, hogy minimalizálják a súrlódást és hosszú ideig megtartsák a kenőanyagot.
A fogasléc-ülés decentralizált, hogy előnyben részesítse a dugattyúfogak és az ágazati fogaskerekek fogai közötti kapcsolatot.
A fogak oldalán lévő hosszirányú megerősítések növelik a dugattyú robusztusságát, és elkerülik a fogasléc érintkezését a henger belső falával.
A speciális bordák csökkentik a rugó és a dugattyútest belső része közötti érintkezési felületet, és ennek következtében a fém és a technopolimer közötti súrlódás is csökken az összehúzódás és az égetési ciklus miatti megnyúlás során.
100%-ban OLASZORSZÁGBAN KÉSZÜLT
100%-ban KOMPATIBILIS MARUI